موارد مهم در انتخاب تشریفات عروسی
در این مقاله سعی بر این داریم که موارد مهم در انتخاب تشریفات عروسی که در انتخاب شما بسیار تاثیر گذار می باشد را بررسی کنیم!
1-پارکینگ:
یکی از دغدغه های اصلی مهمان ها هنگام حضور در مراسم عروسی، پیدا کردن مکان مناسب برای پارک کردن ماشین هست.
محل برگزاری باید دارای پارکینگ مناسب با ظرفیت کافی باشد.
در غیر این صورت، مهمان ها ممکن است به خاطر جای پارک، دچار مشکل شوند و این موضوع میتواند تجره مهمان ها از مراسم را تحت تاثیر قرار دهد.
نکات کلیدی پارکینگ:
ظرفیت کافی برای تمام مهمان ها
نزدیکی پارکینگ به ورودی محل برگزاری
امنیت پارکینگ و حضور نگهبان
2-برق اضطراری:
از جمله مواردی که به شدت می تواند مراسم عروسی رو تحت تاثیر قرار بده، قطع شدن برق هست.
برای انتخاب محل برگزاری حتما این مورد رو مد نظر قرار بدید که وجود یک سیستم برق اضطراری تضمین میکند،
که در صورت قطعی برق، تمامی تجهیزات مربوط به نورپردازی،سیستم صوتی و بقیه امکانات الکترونیکی همچنان به کار خود ادامه می دهند.
ویژگی های مهم سیستم برق اضطراری :
توان کافی بای پشتیبانی از تمامی تجهیزات برقی
عملکرد خودکار در هنگام قطعی برق
بررسی و اطمینان از سلامت سیستم قبل از شروع مراسم
3-پرسنل آموزش دیده:
تیم پرسنل حرفه ای نقش حیاتی در جریان موفقیت مراسم دارد.پرسنل آموزش دیده باید قادر باشند،همه نیازها و خواسته های شما و مهمان ها را به خوبی مدیریت کنند.
از مهمانداران تا مدیران مراسم،هر عضو تیم بایدنقش خودشان را به درستی ایفا کنند تا مراسم بون هیچ مشکلی برگزار شودو
ویژگی پرسنل حرفه ای:
برخورد محترمانه و دوستانه با مهمان
تجربه و مهارت در مدیریت مراسم
توانایی حل مشکلات غیر منتظره در زمان برگزاری مراسم
هماهنگی و نظم در اجرای وظایف
4-سرمایش و گرمایش:
شرایط دمایی در روز برگزاری مراسم میتواند تاثیر زیادی روی راحتی مهمانان داشته باشد.
به خصوص برای مراسم هایی که در فصول سرد یا گرم سال برگزار میشود،سیستم های سرمایش و گرمایش مناسب ضروری است.
اطمینان از این که سیستم ها به درستی کار میکنند و فضای مراسم را در دمای مطلوب نگه میدارند،از اهمیت ویژه ای برخوردار هست.
نکات مهم:
مناسب بودن سیستم های سرمایش برای فصول گرم
وجود سیستم گرمایش برای فصول سرد
تنظیم دمای محیط براساس تعداد مهمانان و باز و بسته بودن فضا برگزاری
5-نظافت محیط:
یکی از موردهایی که کمتر مورد توجه قرار میگیره ولی تاثیر زیادی بر کیفیت مراسم دارد،نظافت محیط هست.
یه فضای تمیز و مرتب نه تنها از نظر ظاهری زیباست بلکه برای مهمان ها هم حس راحتی بیشتری به وجود می آورد.
محل برگزاری باید کاملا تمیز باشه و در طول مراسم هم چند نیرو مسئول نظافت مداوم فضا باشد.
نکات مهم:
بررسی تمیزی و فضا پیش از آغاز مراسم
وجود تیم نظافت در طول مراسم برای جمع آوری زباله و نظافت
نظافت سرویس های بهداشتی و بررسی مرتب آنها
6-تست کیفیت خدمات و امکانات:
پیش از برگزاری مراسم،بهتره کیفیت خدمات و امکانات محل را بررسی کنید.
یکی از راه های مطمئن شدن از این موضوع حضور در محل برگزاری در روز یک مراسم دیگر هست،یا درخواست تست خدمات مانند منو غذایی
موارد که باید تست کند:
کیفیت غذا و نوشیدنی
کارکرد صحیح تجهیزات صوتی و تصویری
نورپردازی و تزئیات محیط
رفتار و عملکرد پرسنل در ارائه خدمات
نتیجه گیری:
انتخاب محل برگزاری مراسم شامل بررسی دقیق جزئیاتی هست که میتواند برروی کیفیت مراسم و تجربه شما تاثیر زیادی بذاره!
از پارکینگ گرفته تا سیستم برق اضطراری و نظافت محیط، همه اینا مواردی هستند که باید به دقت بررسی بشن تا روز عروسی همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش برود.
مطمئن شوید جایی که انتخاب کردید می تواند همه این نیازها رو برآورده کند و از کیفیت خدماتشون هم مطمئن شوید تا بهترین تجربه رو از مراسمتون داشته باشید!
باغ پلاک هفت
با برگزاری مراسم های مختلف مثل عقد، عروسی، تولد و دیگر مراسم ها آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.
باغ عقد پلاک هفت بهترین باغ مجالس شیراز با بهترین تشریفات عقد است که مراسم شما را به بهترین شکل برنامه ریزی خواهد کرد.
همچنین همکاران ما در ایده های منحصر به فرد برای دکوراسیون سفره عقد، میزها، صندلی و فضای باغ به شما کمک خواهند کرد. تا با خیال راحت از مراسمتان لذت ببرید.
برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با ما با شماره های زیر تماس بگیرید.
تلفن : ۰۹۱۷۲۴۲۴۱۷۳ – ۰۹۱۷۲۴۲۴۱۷۵ – ۰۹۱۷۹۱۶۴۱۷۳