رنگهای ترند 2023 عروسی کدام ها هستند؟

ببینید رنگهای ترند 2023 عروسی برای امسال در عروسی ها کدام هستند. رنگ ها نقش مهمی در زیبایی مراسم عروسی دارند. لازم به یادآوری نیست که رنگ هایی که انتخاب می کنید در همه عکس ها و فیلم ها حضور دارند. بنابراین پالت رنگ خود را به دقت انتخاب کنید. می توانید چند تا رنگ انتخاب کنید. رنگ هایی که برای جشن عروسی استفاده می کنید می توانند متفاوت باشند اما هرگز یادتان نرود که ترکیب مناسبی داشته باشند.

منظره عروسی با کتانی قهوه‌ای، گل‌های طاق‌دار، و صندلی‌های قهوه‌ای

اگر در سال 2023 ازدواج می‌کنید ، گرایش‌ های طراحی سرگرم‌ کننده زیادی وجود دارد که می‌ توانید همزمان با ایجاد یک جشن خیره‌ کننده برای خود و همسر آینده‌تان، از آنها استفاده کنید. همانطور که در حال شروع به تنظیم ظاهر و احساس مراسم و پذیرایی خود هستید، ممکن است بخواهید نگاهی بیندازید که رنگ های عروسی محبوب سال 2023 چیست. به گفته متخصصان صنعت عروسی، زمان سرگرم کننده ای برای آزمایش سایه های مختلف از صورتی روشن تا آبی و سبز بداخلاق است.

قطعاً در رنگهای ترند 2023 عروسی ،تفاوت رنگ بیشتری از حد معمول خواهیم دید و نکات رنگی را از مکان‌های آن‌ ها دریافت می‌کنیم.

رنگهای ترند 2023 عروسی

نکته دیگر

این سایه‌ ها همچنین در پالت‌های منفرد با هم ترکیب می‌شوند تا جذابیت بصری بیشتری در طراحی ایجاد کنند. ترند رنگ عروسی 2023 با دوگانگی اشباع عمیق یا رنگ ‌پریده‌ترین رنگ‌ های پاستل مشخص خواهد شد.

در حالی که رنگ های زیادی در مراسم عروسی امسال دیده می شود، ببینید برنامه ریزان می گویند برخی از بزرگترین ترندهای رنگ عروسی در سال 2023 چه خواهد بود.

میزهای چوبی با قسمت مرکزی گل خنثی

در حالی که رنگ‌های زنده ‌تر امسال روی صحنه خواهند رفت، رنگ‌های خنثی نیز لحظات مهمی را سپری می‌کنند.مشاوران باغ پلاک هفت میگویند: ما شاهد یک روند بزرگ برای رنگ‌ ها در خانواده مات، برهنه و رژگونه برای عروسی‌ های 2023 خود هستیم . خنثی‌ها وضعیت دنیای امروز را در مد منعکس می‌کنند. آنها به خوبی با هر رنگ دیگری و همچنین هر سبک عروسی ترکیب می شوند. رنگ‌های خنثی ظاهری زیبا، جاودانه و شیک می‌دهند که می‌توان آن‌ها را در سراسر عروسی، از گل‌ها گرفته تا میز و حتی فراتر از آن، به کار برد.

ترکیبات رنگ سبزها

رنگ سبز هم برای زوج هایی که به دنبال میزبانی عروسی های پایدارتر هستند و هم برای آنهایی که می خواهند رنگی محبوب به این ترکیب اضافه کنند یک گرایش است. رنگهای ترند 2023 عروسی سبز های زیادی خواهد داشت. از شکارچی گرفته تا استفاده از چارتر، زوج‌ها سایه‌های متفاوتی از یک رنگ را برای ظاهری مدرن و بافتی در همه جا از طراحی کاغذی گرفته تا دکور پذیرایی ترکیب می‌کنند. مور این احساس را تکرار می کند. او می‌گوید : برای مثال سبز زیتونی را در نظر بگیرید – رنگی که کنتراست شگفت ‌انگیزی را با رنگ‌های خنثی گرم و سرد، قهوه‌ای و زنگ‌ زده‌ها، مانند پینو نوآر، ایجاد می‌کند.«این یک سایه نوستالژیک غیرمنتظره در طرف مقابل چرخ رنگ است. رنگ زیتونی نیز مکمل رنگ جواهر است.

رنگهای ترند 2023 عروسی

منظره عروسی با دستمال نیلی، بشقاب چینی و رومیزی راه راه

آبی تیره

صحبت از  آبی تیره و کبالتی ،  مطمئناً به عنوان رنگ مرسوم برای سوئیت‌ها یا تک ‌نگاره‌های شخصی ‌شده که روی دعوت ‌نامه‌های شما نقاشی شده‌اند، بیانیه‌ای خواهد داشت. سایه‌ای مشابه و در عین حال غنی‌تر، ما همچنین شاهد  استفاده از رنگ نیلی به عنوان یک رنگ خنثی هستیم. برای کسانی که می‌خواهند رنگ‌ های تیره‌ تر را در این فصل عروسی بپذیرند، بین رنگ‌های آبی و مشکی پل می‌شود.

رنگهای ترند 2023 عروسی

ترکیب های صورتی

به دنبال آوردن برخی عاشقانه های عجیب و غریب به جشن خود هستید؟ سپس به رنگ صورتی برای سال 2023 فکر کنید. به لطف Barbiecore و رنگ سال پنتون، انتظار داریم رنگ صورتی زیادی ببینیم . آرام‌تر، نرم‌تر، شیرین‌تر و بهترین جفت برای زیبایی بازیگوش و زیبا برای روز خاص شما. ما دوست داریم به هر چیزی که بیش از حد شیرین است، لبه‌هایی اضافه کنیم، بنابراین اگر رنگ صورتی کم‌رنگ را در حالت روحی خود انتخاب می‌کنید، راحت باشید آن را با چیزی جسورانه و غیرمنتظره تعریف کنید.

رنگهای ترند 2023 عروسی

قهوه ای ها

آیا می خواهید تضاد عمیق تری به طراحی عروسی خود اضافه کنید؟ شما برای همه نسل‌ها قهوه‌ای را به‌عنوان رنگ مشکی جدید خواهید دید. قهوه‌ای شکلاتی  با روند ماکسیمالیسم به خوبی بازی می‌کند و حسی تجربی ارائه می‌کند. ما آن را در یک میز دوست داریم.”

رنگهای ترند 2023 عروسی

بروز رسانی: 28/ آبان/1402

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “رنگهای ترند 2023 عروسی

  1. حانیه گفت:

    من که عاشق رنگ صورتی و سبزم واقعا برای دیزایین میز خیلی خوبه

    1. شعبانی گفت:

      بله دقیقا با همچین تم هایی میتونید یک مراسم متفاوت داشته باشید .

  2. اس25اس گفت:

    چقد تم قهوه ای خفن بوود ممنونم برای این ایده ها

    1. شعبانی گفت:

      سلام و عرض ادب.خواهش میکنم .باعث خوشحالی هست ایده ها رو دوست داشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *